Türkiye’deki seyahat acentesi ve tur operatörleri tarafından yakın markaja alındı
Tarih, inanç, kültür ve gastronomi turizmiyle Türkiye’nin bilinen önemli cazibe merkezlerinden Tarsus, Türkiye’deki seyahat acentesi ve tur operatörleri tarafından yakın markaja alındı.
Tarsus’un turizm potansiyelinin canlandırılmasına yönelik girişimler hızlandı. Mersin, Tarsus, Çukurova bölgesinin yeniden turizme kazandırılması, tanıma ve tanıtma amacıyla "Info Tarsus" etkinliği kapsamında Turizm İşbirliği Derneği (TURİD), Tarsus Belediyesi ve Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası’nın işbirliği ve katkılarıyla ülkenin farklı şehirlerinden gelen seyahat acentesi ve tur operatörleri, turizm profesyonelleri üyeleriyle birlikte Tarsus’u başta sona gezme fırsatı elde etti. Tarsus’un turizm rotalarını yakın markaja alan seyahat acentesi ve tur operatörleri kentin büyülü dokusundan etkilendiklerini bildirirken ilk meyve de geldi. Tarsus İzmir’den büyük bir grubu konuk etti.
Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı H. Ruhi Koçak, Tarsus markasının bilinirliğini artırmaya yönelik çalışmalara devam ettiklerini söyledi. Kentin tüm değerleriyle önemli potansiyeli barındırdığını ve tanınması için de birçok girişimde bulunduklarını belirten Koçak, ‘’Tarsus kendi başına bir marka. İstiyoruz ki bu değerlerimiz daha çok bilinsin. Bu anlamda çeşitli çalışmalar yürütüyor, kurumlarla işbirliği yapıyoruz. Geçtiğimiz hafta sonu Odamızın da katkılarıyla Türkiye’nin farklı şehirlerinden 18 seyahat acentesi ve tur operatörünü Tarsus’ta ağırlamıştık. Bugün ilk meyvesini aldık. Tarsus değerleriyle marka yolunda ilerliyor.’’dedi.
|