Toroslar EDAŞ’tan hasar başvuru sürecinde dijital dönüşüm





Tarih: 11 Ekim 2023 Çarşamba 10:07

Toroslar EDAŞ, hizmet verdiği bölgelerde şebeke kaynaklı oluşan arızalardan meydana gelen hasar başvurularının evrak teslim sürecini dijital platforma taşıdı.

 

Mersin'de müşterilerine hızlı ve kaliteli hizmet sunmak isteyen Toroslar EDAŞ, müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla teknolojik çözümlerine bir yenisini daha ekledi.
Müşteriler, dağıtım şebekesi kaynaklı oluşan arızalardan meydana gelen hasarları için başvuruda bulunduktan sonra olumlu sonuçlanan hasar başvurularının evrak teslimini artık kullanıcı hizmet merkezlerine gitmelerine gerek kalmadan, Toroslar EDAŞ’a 0322 186 00 00 WhatsApp destek hatları üzerinden de ulaşabilecek.

Müşteri Memnuniyetinin Artırılmasının Yanı Sıra Karbon Ayak İzinin de Azaltılması Amaçlanıyor

Türkiye’de 21 milyonu aşkın kullanıcıya hizmet veren Toroslar EDAŞ, Ayedaş ve Başkent EDAŞ bu dijital dönüşüm sayesinde hem operasyon merkezlerinde hem de müşterilerinin evrak teslim sürecindeki kağıt ve enerji tüketimini azaltarak, çevre dostu uygulamalarına bir yenisini daha eklemiş oldu.

Enerjisa Dağıtım Şirketleri Hakkında

Yatırım, teknoloji ve müşteri memnuniyeti gibi alanlarda elektrik dağıtım sektörüne öncülük eden Enerjisa Dağıtım Şirketleri, Başkent EDAŞ ile Ankara, Bartın, Çankırı, Karabük, Kastamonu, Kırıkkale ve Zonguldak’ta, Ayedaş ile İstanbul Anadolu Yakası’nda, Toroslar EDAŞ ile Adana, Gaziantep, Kilis, Mersin, Osmaniye ve Hatay’da faaliyetlerini sürdürüyor.


Yorum Ekle comment Yorumlar (0)



 



ANASAYFA
MASAÜSTÜ GÖRÜNÜM
HABER ARŞİVİ


KÜNYE


İLETİŞİM

mersinpost.com.tr © Copyright 2025 Tüm hakları saklıdır.
İzinsiz ve kaynak gösterilemeden
yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.


URA MEDYA